Nová reklamní kampaň IKEA – Proudly second best

15. 5. 2023

Urbi

Nezařazené

0

Nová reklamní kampaň IKEA - Proudly second best

 

IKEA hrdě přijímá druhé místo

Rodičovská náruč je na prvním místě. V průběhu měsíce května 2023 vypustila IKEA novou reklamní kampaň s názvem – Proudly second best, jejímž ústředním motivem je podpora rodičovské lásky. Ve svých vizuálech a videích se IKEA rozhodla dát zákazníka skutečně na první místo. Aby to nebyla jen fráze, podpořila vizuály s logen, ve kterém s hrdostí přijímá pozici druhého místa v rodině.

 

 

Správný příklad profesionálního emočního marketingu

Kreativci dokázali empaticky umístit jedny z nejznámějších produktů ANTILOP, BOLMEN, SMAGORA do každodenních příběhů, které spolu děti a rodiče prožívají. Všechny tři produkty jsou zde součástí rodičovského pouta. Jejich účel není v domácnosti nahradit nebo se vyrovnat rodičům, ale pomáhat jim.

 

 

Je to další z výrazných kroků pro branding IKEA

Výsledná reklamní kampaň vznikla díky spolupráci kreativních agentur DAVID Madrid a INGO Hamburg. Jako reklamní režisérka se na projektu podílela Michelle Cassis. Carla Klumpenaar, marketingová ředitelka Al-Futtaim IKEA, přibližuje koncept kampaně: 

„Pokora je hodnota, která žije v srdci značky. Postavení rodičů, jakožto první volby pro jejich děti, je odrazem tohoto přesvědčení. Nezáleží nám na tom, jestli jsme až na druhém místě po rodičích, ve skutečnosti jsme na to hrdí. Doufáme, že prostřednictvím této kampaně rozšíříme hodnotu našeho brandu a zároveň oslavíme rodičovství…“

Samotní zákazníci reagují od prvních okamžiků pozitivně, dokáží se s myšlenkou kampaně ztotožnit a vytváří si asociace z období vlastního rodičovství nebo dětství.

 

 

Zdroje:

Máte zájem o správu PPC a výkonnostní online marketing?

Post by Urbi

Comments are closed.