Novinka! Google Ads – rozšíření reklam o firemní logo a název
Rozšiřte své reklamy v Google Ads o firemní logo a název firmy
Využijte novou možnost, jak zviditelnit vaši reklamu přímo ve vyhledávání Google a dosáhnout většího počtu prokliků. Zobrazením firemního loga a názvu nyní můžete více zaujmout v SERPu oproti konkurenci a dodat důvěryhodnost vaší reklamě. Dosud se reklamy ve vyhledávání zobrazovaly tímto způsobem, místo loga se často zobrazoval defaultní vizuál planety.
Ukázka zviditelnění při použití nových rozšíření reklam ve vyhledávání:
Abyste mohli použít rozšíření, musíte dle Google splňovat tyto požadavky:
- Váš účet by měl být aktivní déle než 90 dnů.
- Máte ověření v programu ověřování inzerentů.
- Neporušujete dodržování zásad a vaše inzeráty neobsahují citlivý obsah (sex, alkohol, hazardní hry či zdravotnictví).
- Máte aktivní kampaně – aktivní textové reklamy a kampaně ve vyhledávání (minimálně 28 dní).
Pro každou kampaň můžete nahrát jeden název firmy a jedno logo. Pokud nahrajete vlastní podklady, budou mít vždy přednost před automatickými dynamickými podklady.
Nastavení rozšíření reklam o firemní logo a název je velmi jednoduché
V google Ads přejděte na úrovni reklamy do části Podklady (dříve rozšíření) a vyberte rozšíření o Firemní logo. Vložte logo, které odpovídá vaší firmě v příslušném formátu. Dodržujte čtvercový poměr stran v doporučeném rozlišení 1200 × 1200 px, minimálně však 128 × 128, s max. velikostí 5120 KB. Logo by mělo tvořit alespoň 80 % plochy vašeho obrázku.
Nyní zvolte rozšíření Firemní název. Název by měl mít max. 25 znaků, musí být uvedený na vstupní stránce reklamy a je nutné, aby odpovídal názvu domény nebo obchodnímu názvu, který jste zadali při ověření.
To je vše. 🙂 Informace o podmínkách jsou čerpané přímo dle znění Google – Informace o firmě. Celé znění naleznete zde.