SKLIK REKLAMA

Sklik je český reklamní PPC systém, provozovatelem je Seznam.cz. Vaše reklama se tak zobrazí především přes výsledky vyhledávání na Seznam.cz. Podle toho, zda k inzerci používáte obsahovou nebo vyhledávací síť, se vaše reklama může zobrazovat také na partnerských webech (zbozi.cz, sbazar.cz, firmy.cz, sport.cz, super.cz, prozeny.cz, aj.). 

Za propagaci platíte zpravidla až ve chvíli, kdy zákazníka zaujme váš produkt a proklikne se přes reklamu přímo na web, podobně jako v Google Ads. Další variantou je CPT, kdy platíte za tisíc zobrazení vaší reklamy, tento způsob však není obecně tak výkonný jako PPC. 

Sklik je v ČR méně používaným vyhledávačem než Google. Podíl Skliku ve vyhledávání je stále menší, ale i tak by se měl stát jedním z nápomocných PPC zdrojů, které budete využívat pro váš online marketing. Sklik má navíc v Česku kvalitnější obsahovou síť než Google. Skvěle funguje dynamický retargeting a reklama na opuštěný košík, můžete tak dále oslovovat návštěvníky, kteří vás vyhledávali na Google, ale jako domovskou stránku mají nastavený Seznam.cz.

0
0
without
https://urbimarketing.cz/wp-content/themes/maple/
https://urbimarketing.cz/
#b8b8b8
style1
default
Loading posts...
/data/web/virtuals/259352/virtual/www/domains/urbimarketing.cz/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off